اخبار بورس

اخبار مهم بورس فردا ۹ بهمن

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس فردا دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ کار خود را آغاز می کند، در حالی که این خبر ممکن است تا حدودی برای سهامداران مهم باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- در پایان معاملات فردا دوشنبه نمادهای سراب، سهرمز و موآب برای برگزاری روز چهارشنبه متوقف می شوند.
۲- معاون بانک مرکزی اعلام کرد: به منظور تداوم روند نزولی تورم تا پایان سال، اقدامات جدید بانک مرکزی در استفاده از ابزارهای سیاست پولی به زودی اعلام می شود.
۳- دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی: توافق صنعت پتروشیمی با بانک مرکزی برای تنظیم بازار ارز.
۴- افزایش سرمایه ۱۷۰۰ درصدی از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به تایید حسابرس رسید.
۵- رشد ۱۲ درصدی تولید سیمان با همکاری وزارت نیرو/صادرات به ۱۰ میلیون تن رسید.
۶- در ۱۰ ماهه امسال ۲۰ میلیون و ۹۳۴ هزار تن کالای اساسی به ارزش ۱۳ میلیارد و ۶۱۹ میلیون دلار وارد کشور شد که از نظر وزنی دویست درصد افزایش و از نظر ارزش ۸.۲۴ درصد کاهش داشت. .
۷- «بموتو» افزایش قیمت گرفت: شرکت موتوژن اعلام کرد مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصدی قیمت فروش الکتروموتورهای ضد انفجار را دریافت کرده است.
۸- چرخش بازار با بخش ساخت و ساز: ارزش خالص معاملات خرد حدود ۲۷ درصد افزایش یافت و به ۴۴۰۰ میلیارد تومان رسید. گروه تجمیع با ۶۲۱ میلیارد تومان پیشتاز ارزش معاملات خرده فروشی امروز بود.
۹- اطلاعیه فرابورس شرکت آلومتک (سهام عمومی) با نماد معاملاتی فالوم پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از تاریخ ۱۴/۱۱/۰۸ به عنوان سیصد و دهمین نماد معاملاتی (شرکت دویست دوم در بازار دوم)، در فهرست بها. ارز ایران فهرست شد.
۱۰- «سقاین» به صورت عمده عرضه می شود: بر اساس اعلام بورس اوراق بهادار تهران، شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان در تاریخ ۲۵/۱۱/۲۵ ۳۱.۳۸ درصد سهام شرکت سیمان قاین (سهام مدیریتی و غیر کنترلی) را عرضه می کند. ۱۴۰۲ در بازار دوم بازار سهام. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا