ورزشی

سورپرایز AFC پیش از قرعه‌کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش الشرق الاوسط، تکلیف هشت تیم راه یافته به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب مشخص شد. الهلال، الاتحاد، النصر، العین و نسف قارشی به عنوان تیم اول راهی مرحله حذفی شدند. این در حالی است که تیم های سپاهان، الفیها عربستان و نوبهار ازبکستان نیز به عنوان تیم های دوم مرحله گروهی به دور بعد راه یافتند.

طبق قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم‌های الاتحاد، النصر، العین و الهلال باید در رده یک قرار بگیرند. چرا که در مرحله گروهی بیشترین امتیاز را به دست آوردند و تیم نسف قرشی در سید ۲ در کنار تیم های سپاهان، الفیها و نوبهار قرار می گیرد. چون در بین پنج تیم اول کمترین امتیاز را کسب کرد.

اما روزنامه سعودی الشرق الاوسط از غافلگیری کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از قرعه کشی مرحله حذفی خبر داد و مدعی شد کنفدراسیون فوتبال آسیا قرعه کشی خواهد کرد تا تیمی که در بین پنج تیمی که در رتبه دوم قرار می گیرد مشخص شود. به عنوان تیم های اول به مرحله حذفی راه یافتند. ضربه بدین ترتیب احتمال قرار گرفتن تیم های النصر، العین، الهلال و الاتحاد در رتبه دوم وجود دارد و در مرحله حذفی شاهد رویارویی تیم های بزرگ عربستانی خواهیم بود. یکدیگر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا