بانک و بیمه

زمان برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اعلام شد

به گزارش ایران تحلیل، کشور همزمان با نامگذاری شعار امسال با عنوان جهش تولید مشارین رویداد مالی با حضور در وزارت رنگ اقتصاد و سازمان ها و شرکت های تابعه آن و همچنین شرکت های فعال داخلی و خارجی در حوزه های بورس، بانک و بیمه در ۱۹ الی ۲۲. مرداد ماه‌های امسال با معرفی توانمندی‌های داخلی برای تامین ماشین‌های مالی تولید در اقتصاد مردمی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه و مدیریت مالی مردم کشور از بذر و خدمات آن، بالا بردن سواد مالی، ارائه توانمندیهای داخلی بویژه تامین مالی در هر حوزه بورس، بانک و بیمه از طریق آموزش و فرهنگ سازی برگزار می شود، مانور صنعت مالی ایران در شدیدترین. تحریم‌های ظالمانه غرب بر علیه این صنع ت نیز به شمار می‌رود.

برگزاری پانزده دوره از این رویداد با موفقیت در برگزاری و شانز دهمین دوره این نمایشگاه در ۱۹ الی ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با مشارکت مردم در جهش تولید کشور برپا می‌شود.

رویداد فاینکس به عنوان رویداد مهم فرهنگ سازه سرمایه مسیری برای ارتباط با بازار و سرمایه گذاری با عموم مردم و جامعه مخاطبین آن است تا با ارائه ویترینی از وسایل و ابزارهای مالی مالی در این بازار، امکان تقویت اعتماد عمومی به عنوان سرمایه اصلی صنعت مالی کشور را فراهم آورد.

نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه فرصت برای نهادهای ارائه‌کننده خدمات مالی است. نگاهی به رویدادهای برگزار می شود فینکس در سال های اخیر و رشد چشمگیر یک رتقای توان شرائه شدن اطلاعات به مخاطبان خود نشان از تغییر نگاه و عمیق تر دیدگاه ها به بازار سرمایه حرف ها است.

تعیین هوشمندانه زمان برگزاری رویداد امسال با توجه به امکان حضور به شرکت‌های ناشران و سرمایه‌گذاری در کشور و همچنین سهامداران و تولیدکنندگان مخت لف کشور پس از فصل مجامع شرکت‌های بورسی و همچنین امکان حضور رنگ‌تر جوانان و نوجوانان در مقاطع تحصیلی مختلف و دانشجویان و اساتید دانش‌آموز. هی اندیشیده شده است که می‌تواند به انتقال پیام این رویداد کمک شایانی بپردازد.

برپایی نمایشگاه‌های تجاری و مالی در بیشتر موارد جهان با هدف عه و ایجاد رونق امری متداول است و در ایران نیز شرکت‌ها و بنگاه‌های تصدی با توجه به شعار سال و انتخابی خود را به کار می‌گیرند، از حضور افراد مبتلا و مسئولین در دورانی که اقتصاد را انجام می‌دهند. کشور با مشکلات اقتصادی در کنار تحریم‌ها دست و پنجه نرم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا