ورزشی

بعد از گل یامگا در خوشحالی با آرمین سهرابیان سرم شکست

مهدی هاشمی نسب پس از تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی ۱۰۲ درباره علت شکستگی سرش گفت: بعد از گل یمگا از آرمین سهرابیان خوشحال شدم، همین.

وی درباره برگزاری اولین دربی با کمک داور ویدیویی گفت: خدا را شکر کمک داور ویدیویی بود. اگر اینطور نبود سه امتیاز از دست می رفت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره حساسیت هایی که در دربی صد و دوم روی او وجود داشت، گفت: حساسیت همیشه وجود دارد. به هر حال من به دنبال ناراحتی کسی نیستم، اما گاهی صبر هم حدی دارد و نمی توانی بیش از حدی را تحمل کنی. اما امروز قول داده بودم که چیزی نگویم تا تمرکز تیممان به هم نخورد. خدا را شکر بحث فنی تیم و اینکه ما چه فوتبالی بازی کردیم را همه دیدند و در نشست خبری گزارش شد که خیلی از دوستان از مساوی بودن این بازی ناراحت بودند اما بچه ها خیلی زحمت کشیدند و فوتبال خوبی بازی کرد فکر می کنم نتیجه عادلانه کسب سه امتیاز بود، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. از این نتیجه در رختکن خیلی ناراحت شدیم، انشالله در بازی بعدی بتوانیم آن را جبران کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که بازی سه بار از طریق کمک داور ویدیویی بررسی شد که آیا در صحنه قبلی که پنالتی استقلال مشکوک بود، تصمیم درستی گرفته شد، درست نبود. فکر می کنم در همان صحنه اول بیشتر شبیه پنالتی بود.

وی در مورد اینکه جو ورزشگاه در بازی امروز استقلال و پرسپولیس چگونه بود، آیا بهتر از بازی های قبل نبود، گفت: جو ورزشگاه امروز خیلی بهتر بود! شاید در گوش بعضی ها پنبه بود که نمی شنیدند، اگر شما بگویید بهتر بود ما هم می گوییم بهتر بود. چه تحریکی با هواداران پرسپولیس کردم؟! اگر بخواهم تحریک کنم، حرف های زیادی برای گفتن دارم. من با آنها کاری ندارم. آنها همیشه شروع کننده بودند.

من هم آدمی نیستم که هرچه می گویند بگویم او آدم گذشته است. الان چون دربی اول است تیم ما نیاز به آرامش داشت و برای اینکه تمرکز بازیکنانمان به هم نریزد چند نفر از دوستانم دستور دادند که حرفی نزنم و من هم چیزی نگفتم.

مربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: دوست ندارم حرفی بزنم که دل کسی را نشکنم اما گاهی در فضای مجازی همین حرف ها را می زنند! باید بروند از پدر و مادرشان بپرسند مهدی هاشمی نسب چه کرده است.

هاشمی نسب گفت: چه بگویم؟ تماشاگران استقلال لطف دارند، واقعا از آنها ممنونم. انشاالله روزی بتوانم محبت آنها را جبران کنم.

وی در خصوص احتمال محرومیتش قبل از دربی گفت: خیلی ها تلاش کردند. من نمی خواهم در مورد پرونده اهواز صحبت کنم و نیازی به بررسی دقیق نیست. وقتی خودشون باعث میشن هفته بعد تو دربی نیمکت نشین نشم چی بگم و چی بگم؟!

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا همچنان معتقد است با نادر غبشاوی سرمربی فولاد دوستی ندارد، گفت: سوال بعدی! من ۱۵ سال با مادرم زندگی نکردم. بعد از ۱۴ سالگی تنها در خانه زندگی می کردم.

هاشمی ناسب درباره احساس و حالش پس از بازگشت به دربی گفت: شرایط من کمی متفاوت است. من همیشه باید فشار مضاعفی را تحمل کنم، به خصوص اگر اتفاقات ناخوشایندی رخ دهد. هر کدام از بچه ها یک سنگ از خود به جای گذاشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا