ورزشی

درودگر از مدیرعاملی نساجی مازندران استعفا کرد

دقایقی پس از شکست ۲-۱ تیم فوتبال نساجی ایران مقابل الهلال عربستان در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا و پایان کار نساجی در این رقابت ها با ۶ امتیاز و ایستادن در رده سوم گروه D این رقابت ها. ، صادق درودگر مدیرعامل باشگاه مازندرانی از سمت خود استعفا داد. انجام داد

در متن استعفای درودگر آمده است:

«درود با عطر خداحافظی با خانواده بزرگ باشگاه نساجی

ضمن تشکر از اعتمادی که آقای رضا حدادیان به بنده داشتند و مسئولیت مدیریت باشگاه را در کنار ایشان و هیئت مدیره در برهه ای حساس و در آستانه اولین تجربه بین المللی به من محول کردند، همچنین تشکر می کنم. و از اعضای محترم هیئت مدیره قدردانی می نماییم. ، پیشکسوتان گرانقدر، همکاران خوب و پرتلاش اینجانب در باشگاه نساجی، مربیان، بازیکنان، کادر پزشکی و لوازم باشگاه در تیم بزرگسالان، تیم های پایه و بانوان، اهالی رسانه، کارکنان ورزشگاه وطنی و تمامی عزیزان در شرکت وراش با توجه به اینکه همیشه به موفقیت و سربلندی باشگاه نساجی و فوتبال کشور علاقه مندم. امروز که آخرین دیدار باشگاه در تجربه لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر گذاشتیم، با احترام و بر اساس اصول مقدس مدیریتی با همه عزیزان و دوستان داخل و خارج از باشگاه نساجی خداحافظی می کنم. از صمیم قلب برای هواداران عزیز این باشگاه تاریخی، مالک محترم باشگاه و همکارانم بهترین آرزوها را دارم.

بدیهی است در دوران مدیریتم بر اساس منافع گروه نساجی به برخی خواسته ها و درخواست های افراد مختلف خارج از باشگاه پاسخ منفی داده ام و ممکن است باعث نارضایتی آنها شده باشم، اما آن دوستان و هواداران ارزشمند بدانند که من هرگز این موضوع را نداشته ام. این واکنش برای محافظت از خودم و من در قلبم باور دارم. همیشه حضور یا عدم حضور من زمانی ارزش دارد که بر شرایط باشگاه و خواسته هواداران عزیز تاثیر مثبت داشته باشد.

تجربه زندگی به من آموخت که گاهی با بهتر نبودن می توان به پیشرفت و رونق یک مجموعه کمک کرد و امروز به وضوح به این نتیجه رسیده ام.

زنده باد نام و اعتبار باشگاه نساجی با سلام و تشکر از همه شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا