ورزشی

محمدرضا ساکت از مدیرعاملی سپاهان استعفا کرد/ منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه شد

به گزارش مهر، رسانه های باشگاه سپاهان با اعلام این خبر به متن این نامه صامت اشاره و آن را منتشر کردند. در این نامه آمده است:

با سلام و احترام و تشکر از همراهی و همراهی همه جانبه در دوران مسئولیت؛ زیرا در مرحله فعلی با صعود از مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا افق موفقیت و ثبات تیم روشن است. علیرغم سختی ها و همچنین به همت همگان از جمله حمایت های شرکت فولاد مبارکه و مدیرعامل محترم و تلاش شبانه روزی هیات مدیره و اعضا به وجود آمد. باشگاه و غیرت و مجاهدت بازیکنان و کادر فنی و حمایت هواداران پرشور، تداوم قدرت تیم فوتبال و فعالیت سایر تیم ها در مراحل ارزشمند مدعی بودن در لیگ و حذفی محقق شده است. با تاکید یکی از مراجع محترم نظارتی مبنی بر عدم وجود بازنشستگان، بدین وسیله استعفای رسمی خود را از سمت مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان تقدیم می نمایم.

با آرزوی موفقیت و سربلندی سپاهان کبیر”

منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان شد

در پی استعفای محمدرضا ساکت، صبح امروز هیات مدیره این باشگاه منوچهر نیکفر را به عنوان سرپرست باشگاه سپاهان منصوب کرد.

به گزارش “ورزش سه”، روابط عمومی باشگاه فولاد سپاهان، در پی استعفای محمدرضا ساکت از مدیرعاملی باشگاه فولاد سپاهان، هیئت مدیره این باشگاه صبح امروز و ضمن بررسی دلایل این استعفا تشکیل جلسه داد. و با توجه به تمامی جوانب و با عنایت به منع قانونی بکارگیری بازنشستگان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات محمدرضا ساکت با استعفای وی موافقت و منوچهرنیک فر را به سمت سرپرستی باشگاه سپاهان منصوب کردند.

منوچهرنیک فر دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع بوده و از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۹ رئیس هیئت مدیره باشگاه و در سال های ۱۳۷۷ و ۱۳۷۸ به عنوان سرپرست باشگاه سپاهان بوده است. در دوره قبلی حضورش در باشگاه، دستاوردهایی همچون قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در فصل ۹۳-۹۴، دو نایب قهرمانی تیم فوتبال در فصل های ۹۸-۹۷ و ۱۴۰۰-۹۹ و همچنین تکمیل و افتتاح دومین دوره از مسابقات را به دست آورد. فاز ورزشگاه نقش جهان به دست آمد.

لازم به ذکر است طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، محمدرضا ساکت به عنوان مشاور مدیرعامل در حوزه توسعه زیرساخت ها و اماکن ورزشی منصوب شد.

این خبر به روز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا