ارزهای دیجیتال

نگرانی کاربران از افزایش فروش دارایی‌ها و سهام‌های رمزارزی


شرکت سرمایه گذاری ArkInvest به رهبری کتی وود ممکن است در حال کاهش سهام خود در برخی از دارایی های اصلی ارزهای دیجیتال، به ویژه Coinbase، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، و صندوق بیت کوین گری اسکیل (GBTC) باشد. این اقدام برخلاف افزایش اخیر در بازار ارزهای دیجیتال است.

گزارش روزانه ArchInvest نشان می دهد که این شرکت سهام خود را در Coinbase و GBTC به میزان قابل توجهی کاهش داده است. در یک روز، این شرکت حدود ۲۴.۲ میلیون دلار سهام کوین بیس و حدود ۳.۴ میلیون دلار در GBTC فروخت.

این تراکنش‌ها از طریق صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) که توسط Ark اداره می‌شود، انجام شد. فروش ۱۲۰۴۳۳ سهام کوین بیس در این سه ETF پخش شد.

برخلاف این اعداد، ArkInvest همچنان حجم سرمایه گذاری قابل توجهی در Coinbase دارد. دارایی های فعلی این شرکت در کوین بیس بیش از ۶ میلیون سهم با ارزش تخمینی بیش از ۹۶۰ میلیون دلار است. این سهام تقریباً ۱۱.۶۴ درصد از کل سهام ARKK را تشکیل می دهند.

معایب برای طرفداران بیت کوین؟

سهام کوین بیس عملکرد بسیار خوبی داشته و در پنج روز گذشته تقریباً ۷ درصد افزایش یافته است. با این حال، کوین بیس اخیراً شاهد کاهش ۴ درصدی قیمت بسته شدن خود به ۱۴۰.۲۰ دلار در معاملات قبل از بازار بود.

افزایش قیمت بیت کوین به عوامل متعددی از جمله تایید احتمالی ETF بیت کوین در ایالات متحده و انتظارات فدرال رزرو برای کاهش نرخ بهره نسبت داده می شود. بعد از ماه ها جلسه

فروش اخیر ArcInvest از سهام Coinbase، به ویژه ۴۳,۹۵۶ سهم به ارزش ۵.۳ میلیون دلار، در ۲۸ نوامبر، همزمان با افزایش چشمگیر ۵۵ درصدی قیمت سهام Coinbase در ماه نوامبر بود.

اگرچه فروش اخیر سهام Coinbase و GBTC توسط ArkInvest نشان دهنده یک تغییر استراتژیک برای این شرکت است، ArkInvest همچنان سهم قابل توجهی در صرافی ارزهای دیجیتال دارد. به گفته بسیاری از تحلیلگران، تصمیم آرک اینوست در بازاری پرنوسان و تحت تاثیر عوامل مختلف اقتصادی و قانونی اتخاذ شد.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا